Monday, May 28, 2012

Mengerti la Wahai Hidup


Sendirikah Aku??
ya, aku makin menyendiri...krn aku tahu kamu sudah tak perlukan aku lagi...cukuplah kamu bahagia dengan hidup ini...biarkan hari hari berlalu...walaupun aku tiada lagi di depan kamu.

 Kenangan atau Memori Sajer??
ya, dalam hidup ini....tak semestinya kita dapat ape yg kita nak...kamu buang aku, dan aku cuba melupakan kamu...walaupun hakikatnya bukanlah kesemua memori itu aku padam...itu hanya salah satu cara agar aku lebih selesa dengan kehidupan ku, tanpa memikirkan tentang kamu lagi.

Sempurnakah Diri ini??
ya, aku mohon maaf sepanjang perkenalan ini...aku hanya insan biase, tak mampu untuk jadi sempurna...kerna aku punya banyak kelemahan dalam diri ini...tp aku cuba jadi yg terbaik buat kamu...meski hakikatnya kamu dan aku tak mampu bersama lagi.


No comments:

Post a Comment

Kuasa Maaf - "Saya Minta Maaf"

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ Pernah baca tak petikan ni, "...